Pristatymas
“Flori” siekia suteikti geriausias klientų aptarnavimo paslaugas. Mes suprantame ir vertiname interneto pirkėjų susirūpinimą dėl saugumo, kokybės ir užsakymo įvykdimo. Norint suteikti aukščiausios kokybės paslaugas mes sukūrėme ir vadovaujames šia pristatymo politika:
- Minimali gėlių užsakymo suma – 35,00 eur.
- Gauti užsakymai yra tvarkomi tą pačią dieną.
- Tos pačios dienos užsakymus darbo dienomis priimame iki 15val. Šeštadieniais - Sekmadieniais iki 12 val.
- Kiekviena skintų gėlių puokštė komponuojama Jūsų užsakymui individualiai, todėl puokštė gali skirtis, spalva, gėlių asortimentu, forma, dekoravimu, nuo pavaizduotos paveikslėlyje, bet visada atitiks spalvų gamą bei kainą.
- Užsakymai vykdomi tik gavus apmokėjimą.
- Apmokėti užsakymai yra pristatomi pageidaujamą dieną (dirbame kiekvieną dieną, taip pat ir švenčių dienomis), iškyrus Gruodžio 25, Sausio 1 ir Šv. Vėlykų sekmadienį.
- Gėlių pristatymo laikas Lietuvoje nuo 8 iki 20 valandos, jeigu su gėlių užsakovu nesutarta kitaip.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už gėlių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu gėlės Pirkėjui nėra pristatomas ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
- Užsakytas gėles pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
- Pirkėjas neturi teisės reikšti jokių pretenzijų Pardavėjui, o Pardavėjas nėra atsakingas Pirkėjui:
- jeigu Pirkėjas neteisingai nurodė užsakytų gėlių pristatymo adresą;
- jeigu Pirkėjas neteisingai nurodė telefono numerį;
- jeigu Pirkėjas neteisingai nurodė pageidaujamą užsakytų gėlių pristatymo laiką;
- jeigu Pirkėjas nepriėmė užsakytų gėlių ne dėl Pardavėjo kaltės (neatidarė durų, atsisakė priimti, neatsiliepė į telefono skambutį ir kt.);
- jeigu Pirkėjas nesumoka Pardavėjui už užsakytas gėles arba atsisako mokėti už užsakytas gėles nesant tam objektyvių priežasčių;
- dėl internetinės parduotuvės www.flori.lt techninių gedimų, sutrikimų ir kitokio pobūdžio trikdžių;
- dėl elektroninės bankininkystės gedimų, sutrikimų ir kitokio pobūdžio trikdžių;
- dėl banko mokėjimo kortelių tvarkymo sistemos gedimų, sutrikimų ir kitokio pobūdžio trikdžių.
- Kiekvienas užsakymo pristatymas papildomai yra derinamas telefonu su gavėju ir atsižvelgiama į gavėjo nurodytą įteikimo laiką ir vietą. Todėl užsakymo įvykdymo laikas ir vieta gali skirtis nuo nurodyto užsakyme.
- Gavėjo pageidavimu, gėlės gali būti perduodamos patikimiems tretiems asmenims.
- Darbovietėje, neradus gavėjo, gėlės perduodamos jo bendradarbiams.
- Nepavykus jokiais būdais pristatyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami.
- Jei gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui negrąžinamas.
- Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes.
- Pretenzijos iš gavėjo dėl kokybės priimamos tik užsakymo įteikimo metu.
- Mes pasiliekame teisę, ypač Valentino dienos, Moters dienos, Motinos dienos, Tėvo dienos proga ir tt. užsakymą pristatyti pagal mūsų galimybes, prieš tai suderinus pristatymo laiką su gavėju telefonu.